kembara sosial dak2 RBT[B]



hahaha..aku nk cite sket ngan korang semua..minggu lepas dak2 kls kiteorang gi penang..semua dak kelas gi kecuali min..at that time min de hal ngan family dia..tp x pe la kita bwk dia tahun depan lak...sebenarnya konsep "class day" yg kiteorang plan tiap-tiap tahun nie aku yang cadang..haha.. nie kisah pas aku jd kk 1st sem dlu la..pas je aku pencen jd kk aku bwak dak2 kelas gi enjoy kt SunwaY CaRniVaL Sg Petani.. pastue aku cadang supaya sape2 je yg da pencen jd kk kena plan satu percutian utk dak2 kelas..





So tahun nie kenalah giliran Bakar utk orginise satu aktiviti utk "class day".. as a result bakar bwak kiteorang smua gi jln2 kt penang..Own n Roy jd tourist guide, Syahmi jd driver tuk dak2 pompuan..yg best tue dak2 pompuan nie x nk driver lain..dyeorg nk gak suh Syahmi yg bwak..hahaha..dak nie bwak laju gak.. kat h/way dia selambe badak je potong kete aku.. Syahmi dalam van nie ditemani oleh Bakar n Saufi..Bakar nie plak yg kelakarnya.. dia nk2 sgt nek van ngan dak2 pompuan nie sbb dia nk paw mknan ngan dak2 pompuan..hahahah..dak nie gemble je mntak mkanan..Time gi penang ari tue kiteorang berkonvoi..Own ngan aku bwak kete..kteorang bwak dak2 laki je..heheh..

Fisrt place yg kiteorang gi masa kt penang ialah kiteorang nek feri ramai-ramai!!! sronok wo time nie..hehehe..(biaselah first time nek feri)




own n aku ngah tunggu green light nak nek feri..






kteorang time ats feri =)



turun je dr feri kiteorang trus gi Batu Feringhi..kat situ kiteorang lepak reramai kt pantai... kt pantai kiteorang x mndi pun..just dtng utk lepak2 je.. kt pantai kiteorang men2 pasir , wat2 terencat n cam2 lg arr..




jim, ang wat pe tue???

RBT [B] member's



pas kiteorang gi Batu Feringhi, kiteorang gerak rami-ramai gi Toy's Muzium..kat sini mmg aku nk gelak sakan..ne x nyer, da sampai2 kt muzium tue aku ingat leh ar masuk..rupenya kiteorang gi kt situ duk pintu masuk je...mmg kelakar sgt2..kita gi kat situ gi tangkap gambar kt pintu masuk je..

posing depan pintu je..hahaha

next destination, kiteorang ramai-ramai gerak gi makan nasi kandar..own ngan roy rekemen makan kat nasi kandar kt "Line Clear"...you all pun da taw kan penang mmg famous ngan nasi kandar..
smpai sini je la..nnti aku smbung cite lg k..bnyak lg aku nk cite nie..tp mls da nk taip..


0 comments:

Post a Comment