Salam AidilAdha

Salam..pertama sekali aku ingin mngucapkan salam aidil adha kepada semua..ermm, raya aidiladha tahun nie aku berya di kg aku iaitu di negeri cik siti wan kembang..x seperti tahun2 sebelumnya, aku beraya kt kl je..tp tahun nie family ak wat korban..so, kiteorang pon blk la ke kg halaman..

macam biasa la, kalo blk kelate pd musim2 raya nih mmg jem jln..selalu kalo jln x jem kiteorang bleh smpai dlm 6~7 jam je..tp kalo balik dalam musim perayaan nie jln mmg jem giler..aku bertolak dari umh aku pukul 9am smpai kt kt kg pukul 3am...sib bek bwk kete auto kalo bwk kete manual mau x cabut lutut pok cik..hehehehe..bwk auto pon sakit gak..minyak parok !!!!!!!!

kt h/way karak..


kt bentong..


b'hnti solat kt k.lipis..


kt k.lipis..

jem kt k.krai



lembu nie ambil masa yg lama utk mati..pas kene sembelih,leh lak dia duk cm tue..



Selamat Hari Raya AidilAdha utk semua ...

0 comments:

Post a Comment